Home » , , , » Biodata Penuh Janna Nick 2019

Biodata Penuh Janna Nick 2019

Biodata Janna Nick adalah perbahasan artikel yang akan saya berikan pada hari ini. Profil Janna Nick juga akan saya lengkapi dengan gambar / imej foto Janna Nick terbaru, facebook, twitter dan instagram Janna Nick yang akan semakin membuat maklumat Biodata Janna Nick semakin penuh. Untuk Anda yang merasa suka dan sangat ngefans dengan Janna Nick dibawah ini saya telah mengumpul Biodata dan Profile Janna Nick Penuh yang saya dapat daripada sumber sumber yang dipercayai.

Foto artis comel Janna Nick menjadi kata kunci yang ramai dicari akhir - akhir ni oleh para peminatnya yang mahu mencari gambar terbaru Janna Nick yang menjadi idolanya. Pelakon comel yang sedang meningkat naik ini memang mempunyai daya tarikan tersendiri yang mampu memikat sesiapa sahaja sampai para peminatnya pun juga cuba mencari maklumat peribadinya yang lebih terperinci seperti nombor telefon bimbit / handphone Janna Nick, tarikh lahir nya, apa hobi nya, makanan dan minuman kegemaran, fakta Janna Nick, filem kegemaran, band / penyanyi dan lagu kegemaran, berat dan tinggi Janna Nick, nama sebenar, adik beradik, sampai siapa nama teman lelaki dan agama Janna Nick juga tak lupa ikut dicari infonya untuk mengenal lebih dekat artis idolanya. Maka dari itulah saya terpanggil untuk memberikan yang terbaik kepada anda data dan maklumat mengenai Biodata dan Profil Janna Nick Lengkap terutamanya untuk korang yang merasa sangat ingin tahu dengan idola kalian ini.

Biodata Penuh Janna Nick

Profil Janna Nick dibawah ni telah saya gali secara mendalam daripada pelbagai sumber demi mendapatkan ketepatan yang tinggi sehingga nantinya para pembaca akan berpuas hati dan tersenyum selepas meninggalkan blog bermaklumat ini.

Biodata Janna Nick Penuh :

Nama Penuh         : Nurul Jannah Binti Muner
Nama Komersial    : Janna Nick
Tempat Lahir         : Sungai Petani, Kedah
Tarikh Lahir           : 1 Jun 1995
Adik Beradik          : Anak ke 2 daripada 4 beradik (1 Lelaki 3 Perempuan)
Keturunan              : Cina, Pakistan & Thai
Agama                  : Islam
Pendidikan            : Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pendang
                              Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Bukit Nanas
                            Sekolah Menengah Kebangsaan Danau Kota (SPM - kerana tidak minat aliran sains)
                              Pencapaian Akademik : Mendapat 6A 2B+ dalam SPM
Kerjaya Muzik         : Genre Pop ( Vocal )
Akaun Twitter          : @jannanick95
Akaun Instagram     : @jannanick
Akaun Facebook      : https://www.facebook.com/jannanick95

Lakonan Drama :

- Jodoh
- Jodoh 2
- Anak Ke-5
- Keluarga Karaoke
- Hidayahmu Ramadhan
- Puasa Oh Puasa (Astro Ceria & Maya HD)
- Syurga Di Wajahmu
- Abang Sado Jemur Kain (Iris TV3)
- Syurga Nur (Akasia TV3)
- Kau Aku Kita (Lestary TV3)
- Suami Tanpa Cinta (Akasia)
- Kopi Sentul Mocha Santorini
- Jawatankuasa Kampung Kalut(J.K.K.) - Episod Hari Keluarga
- Suami Tanpa Cinta
- Anakku Diva

Telemovie / Telefilem :

- Ikatan (RTM)
- Cinta Vlog (TV9
- Isteriku Ms Sally
- Aku Bukan Orang Gaji
- Bejalai
- Bila Cinta Berbunga
- Sayang Suria
- Cinta & Coklat
- Hilangnya Kasih
- Tragedi Duit Raya
- Mek Kelate
- Suami Tanpa Cinta Raya
- Kau Aku Kita Raya

Klip Video :

- Kayangan
- Mikraj Cinta

Sekian daripada saya artikel Bio Janna Nick penuh yang boleh saya bahagikan kepada anda semua hari ini. Semoga saja maklumat diatas dapat memberikan banyak manfaat kepada anda semua para peminatnya dan saya ucapkan banyak banyak terimakasih sudah meluangkan masa membaca Profil penuh Janna Nick.

4 comments:

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Biodata Artis Malaysia - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger